شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

درس!

سلام

وارد مرحله ی جدیدی داریم میشیم

میشم!

کنکور-درس-رتبه-دانشگاه-...

هر چی

از این به بعد میخوام خیلی کمتر بیام نت-کم کم دیگه ماه آخر نمیام. کو تا اون موقع(۲ ماه دیگه)

کنکور دیده شدیم دیگه-انقد کنکور دادم که راز و رمزش دستم اومده!

من به دنبال دلی سادم-نه بدنبال زر و زیور

خسته ام از تنهایی خویش

دلی میخواهم که باشد رازدار (ای دلم)

یدفه آهنگ به اینجاش رسید!

آره دیگه وقتی با آهنگ درس بخونی همش که عادت کرده باشی دیگه سر وصدا واست معنی نمیده!

این بازیای آنلاینم وقتمو میگیرن بده!

سریالم که اسکرابز و دارم برای ۵مین بار میبینم!

خیلی خنده داره

سریال فرندزم ۱-۲ بار دیدم

واقعا قشنگ درست کردن-پیشنهاد میکنم ببینین واقعا



مثل گریز آناتومی نیست که همش مریض پریز باشن که حالت بهم بخوره!

خنده داره

خراب نظراتونم من!

تا نمیدونم کی؟!؟!

اما نه به این زودی-مرداد کنکور دارم

فعلا