شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

خالی!

سلام

فردا کارآموزی به سر می آید!

تکمیل ظرفیت سری به ما نمیزند!

شاید الان دارم با این سریالا وقت میگذرونم!

نمیدونم...

باید یه بار دیگه برنامه ریزی کنم.

یه درسو باید شروع کنم ولی

ورزش که شروع کردیم دوباره

امین با کمری دردانگیز اومده

افکاری در سر جرقه زنان

خدا کنه در جا نزنم فقط

که اصلا جالب نیست

هنوز وقت دارم خوشبختانه

واقعا خدا رو شکر

دمش گرم

خیلی داره به ما حال میده

الان اینو از ته دلم نمیگم

چون یه کمی روی دلم چیز گرفته

چیه اسمش؟!؟!

آها دوده یا زنگار یا حالا هر چی



این بنده خدا رو نگاه-ببین قبلا چی بودی و حالا خودتو تو آینه ببین!!!(هاها)

ولی واقعا باید تلاشو کم نکنی

یعنی نباید تلاشو کم کرد

نه خیلی افراطی-اما نه اونجوریش

دقیقا اونجوری

راستی یه بنده خداییم چیز کرد دیگه

دست رد و فلان و این حرفا

نه که مشکلی از من باشه

خودش مشکل داشت واقعا

ما هم که آره

بیخیال دیگه

فعلا