شانس و زندگی

این منم که ...!!!

شانس و زندگی

این منم که ...!!!

تکمیل ظرفیت!

سلام

چقد دور از میادین بودم!

بابا کلی چیز پیش اومد خوب! کامپیوترت بترکه! بعد بیخیال اون ذغالیه بشی و بری ارتقاش بدی!

بعد یه سری چیزای باحال یه دفه گیرت بیاد و ...!

تازه مسئولین خیلی محترم سنجش خیلی راحت بگن تکمیل ظرفیت نداریم!

وقتی که رتبه اینجانب خوب بشه!

بعدش دیگه میریم واسه تیم ملی دیگه!

کنکور و استرس و این جور چیزا معنی نمیده واسه ما!

بیل گیدسم به اندازه من کنکور نداده! البته در مقاطع مختلف! ولی کاش میومد.

نیومدم فدای سر خودم.ولی قول میدم ۱-۳ بشه رتبم. حالا نیایین گلوی مارو بگیرین که چرا ۸ شدی اونی که میگفتی نشدیا


خوب الان چند ثانیه حالم گرفته شد! اما چیزی نیست

مطمئنم یه چیزی توش هست که افتادیم واسه سال بعد!

مگه میشه خدا به فکر من نباشه و یه کاری همینجوری الکی بکنه!

قربونش برم چپ و راست حال میده به ما

میریم نقشه شماره 2 رو عملی میکنیم! 

به امید موفقیت من و رفیقام و همگی